تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

درب های اتوماتیک شیشه ای بهترین نوع درب برای داخل ساختمان اداری، مراکز خرید، آپارتمان ها، هتل ها، رستوران ها، بیمارستان ها و غیره است. درب اتوماتیک شیشه ای یک مدل درب است که به صورت افقی با کشیدن، معمولا به موازات دیوار باز می شود. انواع مختلفی از سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای مانند درب های کشویی درب های پیاده (تک لنگه، دو لنگه، تلسکوپی)، درب های منحنی و درب های چرخشی وجود دارد. حداکثر باز شدن این نوع درب ها تا ۴ متر می باشد.

قطعات سیستم درب اتوماتیک شیشه ای

  • اپراتور درب اتوماتیک 
  • سوئیچ تعمیر و نگهداری
  • سنسور داخل درب
  • سنسور بالای درب

درب های اتوماتیک شیشه ای به خاطر کارکرد ساده در عمل باز و بسته کردن، به عنوان بهترین درب معرفی می شوند. حالت استاندارد این نوع درب ها می توانند حدود ۱۵۰۰ سانتی متر باز شوند.

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

سنسورهای درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای دارای ۲ نوع سنسور (چشمی) می باشد.یک نوع سنسور در داخل درب وجود دارد و نوع دیگر در بالای درب است. سنسورها می توانند برای شناسایی موانع در مسیر بسته شدن درب ها استفاده شوند.

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از بهترین انتخاب است که چشم انداز ساختمان را تا حد زیادی تغییر می دهد و در هر جایی قابل استفاده می باشد. اهمیتی ندارد که به جه اندازه فضا برای نصب در اختیار دارید، چون انواع  مختلفی دارد و می توانید مدلی رل که به اندازه مکان شما یکی است را انتخاب کنید.

این مدل از درب انتخاب مناسبی برای مکان های عمومی و پر تردد مانند اداره ها، بانک ها، ویلاها، شرکت ها، بیمارستان ها، مراکز توان بخشی، مراکز کنفرانس و ساختمان های نمایشگاهی می باشد.

این مدل سیستم با بهره گیری از یک حسگر مادون قرمز یا سنسور چشمی حرکت افراد را تشخیص دهد و باعث باز شدن درب می شود. در مراکز و فروشگاه های پر تردد که در کنار پیاده رو ها قرار گرفته اند و ممکن است درب این مراکزها دائم باز و بسته شود باید از یک حسگر که در کف ورودی درب قرار می گیرد استفاده کرد که با توجه به وزن افراد درب یاز و بسته می شود.

امکان نصب و راه اندازی درب در زمان ساخت ساختمان و یا بعد از آن وجود دارد. همچنین قابلیت اتصال و ترکیب با سیستم اتوماسیون مراکز اداری را نیز دارد، همچنین می تواند با سرعت بسته شود و در صورت نیاز در وضعیت دائم باز و دائم بسته تنظیم شود. این مدل درب ها از جنس شیشه های سکوریت مقاوم سازی شده  ساخته می شوند که قابلیت نصب آرم شرکت و یا طرحی خاص بر روی آن نیز وجود دارد. جنس قاب یا فریم از آلومینیوم ضد سایش است که می تواند دارای روکش استیل باشد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

استفاده از این نوع درب ها می تواند به زیبایی، باز شدن بی صدا، کاهش مصرف انرژی و امنیت بالا اشاره شود. به دلیل داشتن دامنه ی وسیع محصولات از انعطاف بالایی برخوردار هستند که به همین دلیل برای هر وضعیت و موقعیت ساختمانی قابل استفاده هستند.

شاید تصور کنید که از کار افتادن درب ریلی در زمان قطع برق مشکلی بزرگ برای این نوع درب باشد در صورتی که درب ها می توانند مجهز به یک باتری یا یو پی اس باشند تا در زمان قطع برق انرژی مورد نیاز برای باز و بسته شدن درب تامین کند. این باتری ها پس از ورود جریان برق به ساختمان به صورت اتوماتیک شارژ و قابل استفاده مجدد می شوند.

از آنجایی که در زمان عبور از این نوع درب نیازی به باز و بسته کردن درب به صورت دستی نیست این نوع درب جهت استفاده افراد مسن، ناتوان و همچنین استفاده در ورودی آزمایشگاه ها و مکان های استریل بسیار کاربرد دارد. این درب ها استهلاک کمتری نسبت به درب های اتوماتیک لولایی و مکانیکی دارد، همچنین نیازی به فضای خالی پشت درب نیست و می توان با مجهز نمودن درب با سیستم های کنترل تردد برای ورود افراد مجوز تعیین کرد.

تعمیرات این امکان را فراهم می سازد تا در هر مکانی قابل استفاده باشد. به طوری که برای فضاها و اماکن متفاوت نوع خاصی از درب مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از عمده ترین سؤالاتی که ممکن است در ذهن بسیاری کاربران درب های برقی نقش بندد این است که آیا تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای امکان پذیر است؟

 ما با بهره مندی از تکنسین های حرفه ای و متخصص در این زمینه مفتخر هستیم تا تعمیر و سرویس انواع درب های برقی اعم از تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای، تعمیر جک ریلی پارکینگ، تعمیر ریموت برقی و…. را در کمترین زمان ممکن انجام داده و با قیمت و کیفیتی بسیار مناسب به دست مشتریان خود برساند.

پس اگر می خواهید درب های برقی مورد استفاده تان پس از رفع خرابی و سرویس با همان کارایی و عملکرد قبل به کار خود ادامه دهند و زیبایی و ظاهر شیکل آن ها پس از تعمیر نیز به همان روال قبل باقی بماند پیشنهاد می کنیم با تیم حرفه ای ما به عنوان بهترین شرکت تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای ارتباط بگیرید.

امروزه استفاده از درب اتوماتیک به خاطر این که ساختمان ها را از مزایا و امکانات رفاعی جدید برخوردار می سازد گسترش زیادی یافته است. شاید بزرگترین امتیاز استفاده از درب های اتوماتیک این است که امکان دسترسی، ورود و خروج آسان تمام افراد به ساختمان را فراهم می کند. بسیاری از افراد ناتوان مسن و معلول در استفاده از درب های اتوماتیک راحت تر هستند.

درب های اتوماتیک به جهت استفاده بهینه از مواد و صرفه جویی در مصرف انرژی تا حد ۳۵ تا ۵۰ درصد در سال برای ورودی های پر تردد مناسب تر هستند. قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب بنا بر نیاز تردد محل و نوع مراجعین و هم چنین فصل های سال یا حتی ساعت های شبانه روز از دیگر ویژگی های این درب هاست.

تعمیر درب شیشه ای اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از بهترین گزینه

درب اتوماتیک شیشه ای در فصول سرد و گرم یکی از بهترین ها برای صرفه جویی در انرژی است. برای اینگونه درب ها بسیار مهم است که تعمیرات در کمترین زمان صورت گیرد. تعمیرگاه درب برقی با وجود افراد متخصص و کادری مجرب، دارای تخصص چندین ساله در انواع نصب و تعمیردرب شیشه ای مکانیکی و الکترونیکی در محل مورد نظر شما، خدماتی با کیفیت بالا و هزینه های مناسب برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است.

امروزه به دلیل زیاد شدن دست در زمینه کاری درب برقی افرادی وارد این عرصه کاری شده اند که تجربه ای در تعمیر ندارند و در اکثر مواقع به جای تشخیص مشکل و تعمیر آن به تعویض می پردازند. درب برقی شیشه‌ای از ابزار و اجزای متفاوتی ساخته‌شده‌ است، برای کارکرد بی‌عیب و نقص درب برقی هرکدام از این قطعات کارایی خاصی دارد.

اگر بر اثر ضربه یا چیزی مشکل و ایرادی به وجود آید باید خرابی تعمیر شود، زیرا این اختلال موجب می شود که تمام قطعات درب برقی شیشه‌ای از کار بیفتد. پس باید قطعه ای که دچار مشکل شده تعمیر شود و اگر با تعمیر درست نشود قطعه باید تعویض شود تا درب شیشه‌ای بتواند به‌درستی کار خود را انجام دهد.

تعمیر ریموت درب اتوماتیک شیشه ای

ریموت ها در کل کار کنترل باز و بسته کردن درب شیشه ای از راه دور را برعهده دارند. این ریموت ها در درب های شیشه ای نیز موجود هستند، اما به دلایل در دسترس بودن ریموت کنترل در درب های شیشه ای و قرارگرفتن آن ها در معرض اشعه ی مادون قرمز خورشید، خطر ضربه خوردن و خرابی های متعدد باعث می‌شود که احتمال خرابی ریموت این درب ها بیشتر باشد و بیشتر از سایر درب های اتوماتیک نیازمند تعمیر باشد.

در صورتی که درب شیشه ای با فشار دادن دکمه ی ریموت باز نشود، به احتمال زیاد از حافطه این اتصال پاک شده است و یا اینکه اتصالات برقی دچار مشکل شده است. ممکن است این ایراد دلایل دیگری نیز داشته باشد اما دیگر راه چاره ی آن در دست افراد متخصص است. شما باید به یک تعمیرکار خوب اطلاع دهید تا یا درب شیشه ای اتوماتیک شما را تعمیر و یا قطعات آن را تعویض نماید.

تعمیرات درب شیشه ای اتوماتیک

لازم است بدانید که همه ی تکنسین‌ ها و افراد متخصص در نصب و تعمیر درب های اتوماتیک بدون ‌واسطه و با مهارت آشنایی کامل به موتور، جعبه کنترل، گیرنده های مادون‌ قرمز، رگلاژ، میکروسویچ و اجزای دیگر این درب ها به صورت کاملا بدون ‌واسطه در شرکت ما آماده ی ارائه خدمات هستند. بعد از اینکه تعمیر درب شیشه‌ای تمام شود، بار دیگر به وسیله ی تکنسین های متخصص چک و بررسی می‌شوند تا ایرادی وجود نداشته باشد. تعمیر درب شیشه‌ای باعث افزایش طول عمر مفید درب و کارکرد بهتر آن می شود.

به‌شدت بازده را با تعمیر می توان افزایش داد و یک محصول باکیفیت بالا و کارآمدی زیاد در اختیار مشتریان عزیز گذاشت. درب‌ ریموتی را باید براساس مکان هایی که در آن استفاده می شود انتخاب و نصب کرد. پس براساس تردد و کنترل میزان رفت و آمد این درب های اتوماتیک به سه دسته تقسیم می شوند.

این سه نوع عبارت است از، مدل دوار، لولایی و یا مدل کشویی. این گونه درب ها در اکثر مکان های عمومی به چشم می خورد، اما برای مثال می توان ورودی ساختمان های اداره ها و بانک ها را مثال زد که دارای این درب های اتوماتیک شیشه ای هستند. درب شیشه‌ای اسلایدی یا کشویی یکی از بهترین گزینه ها برای مکان های عمومی است که مانع از هدر رفتن انرژی موجود در فضای داخلی می شود و در تردد باعث راحتی می‌شود.

همه چیز درباره تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای را با ما تجربه کنید

می دانیم تمامی تجهیزات و لوازمی که از آن ها برای مصارف مختلف استفاده می کنیم برای همیشه با همان کیفیت و کارایی اولیه باقی نمی مانند و در نهایت برای عیب یابی و رفع خرابی آن ها با مشکل مواجه می شویم. شکی نیست قطعاتی همچون درب اتوماتیک شیشه ای از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است خرابی آن برای هریک از ما اتفاق افتاده باشد.

در چنین حالتی درگیر مشکلاتی همچون تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای می شویم که به هر دلیلی کار نمی کند تا به همان شیوه قبل باز و بسته نمی شود. حال سؤال اینجا است علت خرابی درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟ آیا بهترین راه حل برای رفع چنین مشکلی تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای است؟ ما در این بخش از مطلب خود می خواهیم تا با بررسی کامل چگونگی تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای همه آنچه که مربوط به این موضوع است در اختیارتان قرار دهیم.

اساسی ترین مسئله در تعیین اینکه آیا تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای و رفع خرابی آن امکان پذیر است یا خیر در نظر گرفتن راحتی ذاتی این نوع درب و تأمین امنیت و آسایش منحصر به فردی است که برای کاربران خود به ارمغان می آورد. درب اتوماتیک شیشه ای حتی بدون در نظر گرفتن امکانات و خدماتی که ارائه می کند جز درب های بسیار زیبا و منحصر به فرد به شمار می آید که با بهره مندی از برترین فناوری های روز دنیا در کنار امنیت و آسایش زیبایی خارق العاده ایی را در مکان های مختلف به وجود می آورد.

از آنجایی که چنین درب هایی ضد حریق بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند از طرفی هم امنیت و راحتی یک ساختمان را در مواقع اضطراری به بهترین شکل ممکن تأمین می کند اما با این اوصاف خرابی و ایجاد مشکل برای آن ها به دور از انتظار نیست. اینجا است که تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای اهمیت پیدا می کند. به واقع تعمیر و رفع خرابی انواع مدل های درب اتوماتیک شیشه ای به این خاطر سودمند است که درب های استفاده شده همان کیفیت و کارایی قبل را داشته و زیبایی و جلوه های ویژه و مدرن خود را به همان شکل و شمایل گذشته حفظ کند.

چگونگی تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای راه حلی کارآمد و زیبا برای جدا کردن محیط های داخلی از خارجی ، و یا جدا کردن محیط‌ های داخلی از هم می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای ، همچنین به عنوان یکی از راهکارهای مؤثر برای بهینه کردن مصرف انرژی ، تعریف می گردد. به این صورت که با تنظیمات اپراتورِ درب اتوماتیک شیشه ای ، می توان میزان بازشوی هر لنگه درب  را تغییر داد.

این تنظیماتی که متناسب با هوای گرم و سرد صورت می گیرد باعث می‌گردد تا میزات انرژی تلف شده به حداقل مقدار خود برسد. استفاده از درب شیشه‌ای اتوماتیک در ورودی ساختمان‌ها و جداسازی محیط های داخلی از هم توسط این درب‌ها، نمای بسیار زیبا و خاصی به ساختمان یا محل کار شما داده می‌دهد.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک برای ساختمان هایی که میزان ترافیک ورودی و خروجی در آنجا زیاد می باشد مانند بیمارستانها، ادارات و غیره بسیار موثر و مفید می باشد.حتی در مکانهای خصوصی مانند خانه سالمندان که افراد توانایی باز کردن درب را ندارند یا برایشان سخت می باشد هم میتوان استفاده کرد. یکی از مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای امکان نصب آسان و بدون نیاز به  هرگونه تخریب می باشد.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای:

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • عایق کردن صدا نسبت به درب های دیگه
  • به خاطر عدم تماس  دست با درب مانع از شیوع بیماری های واگیر دار می شود
  • استفاده با هر نوع معماری و هر نوع ساختاری
  • کنترل کردن انواع رفت و امد بسیار زیاد و کم

سیستم بازکننده این درب ها از اجزای متعددی تشکیل شده اند مانند :

تسمه ، فولی ، موتور گیربکس ، کنترلر ، چشم الکترونیکی ، ریل و اجزای دیگر

تسمه به صورت رفت و برگشتی کار می کند و یک لنگه از درب ها به خط پایینی تسمه متصل می شود و لنگه دیگر به خط بالایی تسمه درنتیجه وقتی موتور به یک جهت می چرخد دولنگه از درب ها به خط پایینی تسمه متصل می شود و لنگه دیگر به خط بالایی تسمه درنتیجه وقتی موتور به یک جهت می چرخد ،دولنگه درب از هم فاصله می گیرند و وقتی موتور به جهت دیگر می چرخد دولنگه درب به سمت هم می آیند.

 

ساعت کاری ۸ صبح تا ۸ شب

تلفن تماس : ۲۶۸ ۹۹ ۵۵ ۰۹۱۲

تعمیرگاه تخصصی درب اتوماتیک تکنو درب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برگشت به بالا تماس سریع